Warsztaty

Szeroka gama warsztatów

W naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę warsztatów z zakresu biznesu, zarządzania, rozwoju osobistego, autoprezentacji czy sztuki komunikacji się na różnych płaszczyznach naszego życia zawodowego i prywatnego. Chętnie wspieramy rozwój organizacji dzieląc się naszym blisko 20 letnim doświadczeniem projektowym, zarządczym i marketingowym i wiedzą. Nasi eksperci są zawsze dopasowani do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klienta. Doskonalimy zarówno członków zarządu jak i pracowników firm. Nasza praca opiera się na aktywnym zaangażowaniu Ciebie poprzez udział w interaktywnych zajęciach praktycznych dlatego warsztaty są dla nas podstawą prowadzonych przez nas zajęć. Zamiast jedynie słuchać wykładu, samodzielnie wykonasz zadania, rozwiążesz problemy w swoim projekcie czy zespole, będziesz miał możliwość udziału w dyskusjach grupowych.

Co zyskujesz uczestnicząc w naszych warsztatach?

Zarządzanie projektowe w organizacji

Jeśli przygotowujesz się, jako organizacja, do zarządzania projektami w jakieś metodyce, ale nie wiesz jeszcze jaki kierunek obrać, to te warsztaty są dla Twojej firmy. Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z kluczowymi aspektami zarządzania projektami w organizacji, w tym z metodykami, metodologiami, narzędziami i technikami, które pozwalają na skuteczne planowanie, realizację, monitorowanie oraz zamknięcie projektów. Uczestnicy nauczą się, jak zarządzać zasobami, ryzykiem i zespołem projektowym, aby osiągnąć zamierzone cele projektowe.

Dla kogo:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Forma warsztatu: preferowana stacjonarna /online

Inwestycja: 16h /3200 zł netto + VAT/osoba

* dla grupy powyżej 6 osób cena jednostkowa za warsztaty może ulec negocjacji

Zespoły projektowe a komunikacja w zarządzaniu

Często zastanawiamy się dlaczego realizowane przez nas projekty nie idą tak, jakbyśmy sobie życzyli.

Dlaczego nie wychodzi nam planowanie, szacowanie czy zarządzanie ryzykiem?

Niejednokrotnie zastanawiamy się, dlaczego pracownicy w naszych organizacjach czy zespołach nie dogadują się lub też dialog, który prowadzimy na linii Szef-Pracownik, nie przynosi zadowalających rezultatów.

Czasem stwierdzamy „nie ma między nami flow”, ale czy to tylko  właśnie o to chodzi?

Każdy z nas ma inną osobowość i w różny sposób próbuje nam czasem przekazać informację. Jeśli znamy pewne mechanizmy porozumiewania się – to już jest połowa sukcesu! Problem jednak pojawia się wtedy, kiedy nie umiemy odpowiednio zareagować.

W każdym obszarze naszego działania, istotna jest dobra komunikacja. To ona jest często matką naszych sukcesów, tak jak i porażek, dlatego warto temu obszarowi poświecić więcej czasu i doskonalić się w pozytywnym komunikowaniu się, co jest umiejętnością w pełni do wypracowania.

Dla kogo:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Forma warsztatu: preferowana stacjonarna /online

Inwestycja: 16h/ 3200 zł netto + VAT/osoba

* dla grupy powyżej 6 osób cena jednostkowa za warsztaty może ulec negocjacji

Zwinne zarządzanie projektami

Zwinne zarządzanie projektami stało się niezwykle popularne w wielu dziedzinach naszego życia zawodowego, szczególnie w branży IT, gdzie elastyczność i szybka reakcja na zmiany są kluczowe. Coraz częściej jednak zwinne zarządzanie towarzyszy również  jednostkom w administracji publicznej, otwierając tym samym możliwości do efektywniejszego działania.

Zwinne zarządzanie, to podejście do zarządzania projektami, które charakteryzuje się iteracyjnością i silnym naciskiem na współpracę zespołową oraz szybkie reagowanie na zmiany. W przeciwieństwie do tradycyjnych metod zarządzania, takich jak Waterfall, gdzie projekt jest realizowany według ustalonego planu od początku do końca, zwinne pozwala na adaptację do zmieniających się wymagań i priorytetów w trakcie trwania projektu.

Dla kogo:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Forma warsztatu: stacjonarna/ online

Inwestycja: 16h/ 2000 zł netto + VAT/osoba

* dla grupy powyżej 6 osób cena jednostkowa za warsztaty może ulec negocjacji

Rozwijanie kompetencji managerskich

W stosunku do liderów i menedżerów organizacje XXI wieku mają coraz większe oczekiwania, zarówno pod kątem wykształcenia, jak i posiadanych kompetencji personalnych i społecznych. Intensywny rozwój i globalizacja gospodarki powodują, że rynek pracy staje się bardziej atrakcyjny, ale równocześnie bardziej wymagający, co w konsekwencji z jednej strony wymusza na pracownikach dążenie do ciągłego rozwoju a z drugiej – stwarza im szanse awansu zawodowego.

Managerowie, którzy inwestują w swój rozwój, są bardziej pożądani przez rynek, lepiej przygotowani do radzenia sobie z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą współczesne  zarządzanie ludźmi i procesami. Dzięki ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności mogą bardziej efektywnie wspierać rozwój swoich zespołów, co przekłada się na lepsze wyniki całej organizacji.

Kompetencje managerskie obejmują szeroki zakres zdolności, od umiejętności interpersonalnych, przez zdolności strategiczne, po techniczne umiejętności zarządzania.

Dla kogo:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Forma warsztatu: stacjonarna /online

Inwestycja: 16h / 3200 zł netto + VAT/osoba

* dla grupy powyżej 6 osób cena jednostkowa za warsztaty może ulec negocjacji

Jak być Liderką czyli sztuka budowania przywództwa na obcasach

Kobiety coraz odważniej sięgają po wyższe stanowiska udowadniając, że są dobrymi liderkami i przywódczyniami swoich zespołów.

Bycie liderką, zwłaszcza w kontekście zawodowym, to nie tylko kwestia osiągnięcia formalnej pozycji lidera, ale także umiejętność wpływania na innych, inspirowania i prowadzenia zespołu z pewnością siebie i empatią. Sztuka budowania przywództwa na obcasach odnosi się do specyfiki kobiecego stylu przywództwa, który często łączy tradycyjne cechy lidera z umiejętnościami typowymi dla kobiet, takimi jak empatia, zdolność do budowania relacji i intuicyjne podejście do rozwiązywania problemów.

Poprzez warsztaty chcemy Wam nasze Klientki  pokazać i uświadomić, że kobiety, które odniosły sukces, często inspirują inne kobiety, pokazując, że można łączyć profesjonalizm z kobiecością, a bycie liderką nie oznacza rezygnacji z własnej tożsamości. Bycie liderką to sztuka, która łączy różne umiejętności i cechy charakteru. Kobiety, które dążą do przywództwa, mogą wykorzystać swoje naturalne atuty, by zbudować autentyczny i skuteczny styl zarządzania.

Dla kogo:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Forma warsztatu: preferowana stacjonarna /online

Inwestycja: 16h / 3000 zł netto + VAT/osoba

* dla grupy powyżej 6 osób cena jednostkowa za warsztaty może ulec negocjacji

Skuteczny manager

Kim jest obecnie skuteczny manager dla organizacji poszukujących osób na takie stanowisko? Jakimi cechami powinien się wyróżniać na tle innych?

Mianem skutecznego managera określa się osobę, która  potrafi efektywnie zarządzać zespołem, zasobami oraz procesami w organizacji, osiągając zamierzone cele i jednocześnie dbając o rozwój pracowników oraz dobre relacje w zespole. Skuteczność menedżera nie polega tylko na realizacji zadań, ale także na budowaniu pozytywnej kultury pracy, motywowaniu pracowników i ciągłym doskonaleniu swoich umiejętności.

Bycie skutecznym menedżerem to proces, który wymaga ciągłego uczenia się i dostosowywania do nowych wyzwań. Kluczem jest rozwijanie siebie i swojego zespołu w sposób, który przynosi długoterminowe korzyści zarówno dla organizacji, jak i dla wszystkich zaangażowanych stron. Niech ten warsztat będzie Twoim jednym z wielu  kroków w Twoim rozwoju!

Dla kogo:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Forma warsztatu:  stacjonarna /online

Inwestycja: 16h / 3200 zł netto + VAT/osoba

* dla grupy powyżej 6 osób cena jednostkowa za warsztaty może ulec negocjacji

Pozytywna autoprezentacja, czyli niełatwa sztuka chwalenia się

Nie lubimy, a często i nie potrafimy mówić o sobie – swoich kompetencjach, talentach, umiejętnościach i sukcesach. Czas to zmienić!

Nauczymy Cię niełatwej umiejętności pozytywnej autoprezentacji i budowania własnego wizerunku. Pokażemy w jaki sposób mówić o sobie, jak umiejętnie prezentować swoje osiągnięcia i kompetencje. Uczestnicy warsztatów nauczą się jak mówić o sobie w subtelny, profesjonalny sposób, który zwiększa ich wiarygodność i pozycję w oczach innych i nie jednocześnie nie pozostawia „łatki chwalipięty”.

Dla kogo:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Forma warsztatu: stacjonarna

Inwestycja: 24h / 4800 zł netto + VAT/osoba

* dla grupy powyżej 6 osób cena jednostkowa za warsztaty może ulec negocjacji

Prowadzenie dyskusji i komunikacja w grupie

Posiadanie umiejętności skutecznego prowadzenia dyskusji i komunikacji w grupie to ważny  element każdej organizacji i zespołu. Bardzo często to co chcemy powiedzieć, jest zupełnie inaczej odbierane i interpretowane przez nasz zespół.

Jak zatem mówić, aby nas słuchano? I jak słuchać komunikatów, które kierują do nas współpracownicy? Kiedy należy a kiedy nie wypada milczeć?

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, jak moderować rozmowy, zarządzać dynamiką grupy, budować porozumienie i rozwiązywać konflikty. Nauczą się niełatwej sztuki argumentacji, szukania kompromisu i budowania mostów w sytuacjach – wydawałoby się – beznadziejnych.

Dla kogo:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Forma warsztatu: stacjonarna /online

Inwestycja: 16h / 3200 zł netto + VAT/osoba

* dla grupy powyżej 6 osób cena jednostkowa za warsztaty może ulec negocjacji

Lean Management – nowoczesne zarządzanie organizacją / przedsiębiorstwem.

Lean Management to filozofia i kultura zarządzania, którą coraz częściej organizacje wykorzystują w swoich środowiskach, co przekłada się na eliminowanie marnotrawstwa i zwiększenie efektywności procesów, a co w efekcie końcowym przekłada się na lepszą jakość produktów i usług oraz większą satysfakcję klientów.

Lean Management coraz częściej wdrażają przedsiębiorstwa usługowe, ale również możemy ten rodzaj kultury zarządzania zobaczyć w szpitalach, urzędach czy innych jednostkach administracji publicznej.

Dla kogo:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Forma warsztatu: stacjonarna /online

Inwestycja: 24h / 3500 zł netto + VAT/osoba

* dla grupy powyżej 6 osób cena jednostkowa za warsztaty może ulec negocjacji

Warsztaty biznesowe dla firm

Spotkanie biznesowe w ramach wyjazdu firmowego zawsze jest dobrą formą integracji zespołowej, ale również to dobry moment na naukę tylko w innych okolicznościach. To wzmocnienie relacji między uczestnikami, poprawa współpracy w zespole oraz zbudowanie pozytywnej atmosfery w grupie.

Pamiętajmy, że zmieniając otoczenie z firmowego na przestrzeń neutralną, gdzie mamy las, czy jezioro, powodujemy, że nasz organizm inaczej przyjmuje różne bodźce. Zmniejsza się poziom  stresu, a rośnie otwartość i śmiałość do działania.

Realizując warsztaty integracyjne zawsze słuchamy potrzeb naszych Klientów i oczekiwań jakie chcecie, aby były spełnione. Tematykę warsztatów integracyjnych, jak i cały plan, dopasowujemy poda daną grupę i jej potrzeby.

Kluczowe cele warsztatów biznesowych:

Proponujemy różne formy warsztatów, oto niektóre z nich:

Co zyskujesz uczestnicząc w warsztacie?

Inwestycja: cena uzgadniana indywidualnie